Monday, February 28, 2011

i love them

Posted by sYa is aLiSa at 4:48 PM
special from someone for me..
haha..dah lama nk beli..
sbb baby pun asyik dok mnta ja..
"kak sya b nk amster"
sakit tlinga dgr..
dah dpt ni kira ok la..
baby tlg jga tp aku punya la..
hahaha..
nyway time plih2 ni...
mcm bekenan yg winter ja..
tp cergas sgt..mklumla lg kecik lg cergas kan..
so buy the syrian hamster..
bulu byk n pemalas..
hahahaha..
mau xnya aku kta pmls..
klu tba2 bunyi 2 mknanya tgh mkn..
n then tiba2 diam 2..
kalih2 confirm la sdg di ulit mmpi..
nek geram aku..
hahahaha...

:: sekitar aktiviti harian mereka ::

yg suka tido ni jantan yer..
yg betina 2 cergas sikt..
suka sgt nek wheel

c?? kan aku kata..
sekoq mkn sekoq tidoq..

ni kalau diorg tgh main or mlawak..

mencari jln keluar???
hahaha..
no way...

suka sgt msk dlm bks mkanan n sph2 kan mknan 2...
geram aku..

p/s:: 3 hri aku tggal depa kt umah dgn mama n baby..
mama dah ajr mkn kuaci sebungkus rm2..haiisshh..
ma!!! adik bg mkn yg mrh ja la.. bkn kuaci tu!!
poooninng kopala.....

0 comments:

Post a Comment

 

aLiSaZaiNoL Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting