Tuesday, February 1, 2011

gadissku syg

Posted by sYa is aLiSa at 11:09 PM
Just for All of U..
semua dah jauh dari mata..tapi tetap di hati....


~nana..sya windu na la.. nana.. pejam celik pejam celik dah msk 9 tahun kita kawan kan?? sya tau na akan bca blog sya ni..dats y sya berani ask.. sbb na yg plg rjn komen kt blog sya.. na..thanks sbb beside sya di kala sya terasa diri ini tersisih dgn kawan2.. thanks sbb sentiasa ingat kt sya.. na..ni ja yg mmpu sya tunjuk betapa sya menghargai persahabatan kita.. dari saat kita terpisah time form 4 ritu sampai skang sya ttp ingat nana.. bestfriend yg sya tinggal dulu..haha..tp sya xpnh lupa na tau.. love u.. semoga jadi jururawat yg berjaya~



~chak..12 thn da kita kawan..bukan kawan lagi dah tapi family.. tidak terhingga terima kasih sbb amek aku jd adik angkt no..hehe.. dak la.. anak terangkt yg plg kecik dlm famiy hg kn?? haha..thanks hazwani~



~buat ke empat2 gadis yg aku syg..even baru msk thn ke 5 kita kenal kalian dah macam family aku dah.. di saat ni aku betul2 rindukan kalian.. terlalu banyak kenangan..suka duka menempuhi saat2 matang bersama kalian.. even kita di serata malaysia hati aku xpenah lupakan korang..aku sayang korang.. semoga success dalam apa pun bidang..jgn lupa aku~







p/s:: ampun dan maaf atas segala salah silap aku..atas keterlajuran kata or what else yg penah aku bt dgn sengaja or tidak sengaja..






3 comments:

Arryana Nasution said...

hahah... sya.. terharu i... gila ah... x rasa cm 9 taun pn kan..
ya allah..da tua la kt... bla ank nk kawen?

Arryana Nasution said...

tag kamu http://phoged.blogspot.com/2011/02/tangan-bertuah-cik-nico.html

Arryana Nasution said...

tag kamu lagi...hahaha
http://phoged.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-by-nikisa-izas.html

Post a Comment

 

aLiSaZaiNoL Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting